Kundservice

  • Byte av varor köpta under Black Weekend

    Om du har beställt fel storlek under Black Weekend, kan du returnera dina skor till oss, så återbetalar vi beloppet till dig. Skicka sedan ett separat mejl till vår kundservice: info@skechers.se, där du informerar att du önskar att beställla en annan storlek av samma vara.

    Vi skickar dig därefter en rabattkod via e-post, som du kan använda för att göra en ny beställning av samma vara, till samma bra pris.

    Vi kan tyvärr inte erbjuda en rabattkod till köp av andra varor.

    Kom ihåg att ange ditt ordernummer i e-postmeddelandet.

  • Hur använder jag mitt presentkort?

    Om du har köpt eller mottagit ett presentkort före oktober 2022 ska du kontakta kundservice på info@skechers.se eller ta med presentkortet till din närmaste butik – så hjälper vi dig med att få det att fungera 😊

  • När levereras min beställning?

    Vi erbjuder leverans till ombud med Schenker.  Läs mer om leverans här

  • Hur returnerar jag en vara?

    Vi har gjort det enkelt att returnera varor. Läs mer om retur här

  • Hur gör jag en reklamation?

    Vi vill att reklamationer ska hanteras snabbt och enkelt.Läs mer om hur du kan gå tillväga här

  • Var ligger min närmaste Skechers-butik?

    Hitta information om närmaste Skechers konceptbutik eller
    återförsäljare här

  • Vilken sko passar mina behov?

    Har du svårt att hitta nya skor? Bli inspirerad i våra guider och artiklar här

  • Hur hittar jag min storlek?

    När du köper nya skor är det viktigt att hitta rätt storlek. Se vår storleksguide här

  • Hur impregnerar man sina skor?

    Att impregnera skor är oerhört viktigt för deras hållbarhet. Se vår guide om impregnering här

Kontakt

Skriv till oss på Info@skechers.se

Vi besvarar vanligtvis vår e-post under samma dag på vardagar och senast nästkommande arbetsdag.

Kontakta kundservice på tel: 010-888 54 41

Öppettider på telefon:

Måndag – torsdag: 09:00 – 17:00

Fredag: 09:00 – 16:00

Lördag – söndag: Stängt